Regulamin F5B i F5J

Witam, Aeroklub Polski wydał taką małą książeczkę:

tylko 50zł!!! ;-))

Pozdrawiam, DarekRC

Reply to
DAREKRC

Kiedyś kosztowała stówkę ;-)) Mało pocieszające, wiem. Oczywiście zgadzam się, regulamin powinien być dostępny bezpłatnie na stronach AP. Dlaczego tego nie robią??? Wyciąganie kasy w ten sposób jest nie fer.

Pozdrawiam, DarekRC

Reply to
DAREKRC

Witam, A czy ja również mogę dostać taki regulamin?

Pozdrawiam, DarekRC

Reply to
DAREKRC

Wielkie Dzięki Gdyby ktoś potrzebował regulamin F3F to jest na tej stronie:

DarekRC

Reply to
DAREKRC