kabelek Optic -> USB

Witam
Potrzebuję podłączyć Hitek Optic do komputera przez port USB.
Poszukuję kogoś, kto zrobiłby taki interfejs.
Jurek
Reply to
graf
U¿ytkownik "graf" snipped-for-privacy@wp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news:cxko5n2eqnvq$. snipped-for-privacy@40tude.net...
A zdradzisz do czego mia³by s³u¿yc? FMS, Reflex czy AF ?
buwi777
Reply to
buwi777
Zapewne interfejs do FMS'a, proponuje kupić wtyk DIN6 do aparatury, DB25 do portu LPT, jeden tranzystor i kilka metrów kabla koncentrycznego, poskaładać to do kupy, zainstalować pakiet ppjoy i mamy w każdym systemie operacyjnym(w95,w98,w2k,xp) joystick w postaci aparatury. FMS całkiem dobrze z tym chodzi. W razie pytań służe pomocą. Żuras
graf napisał(a): > Witam > Potrzebuję podłączyć Hitek Optic do komputera przez port USB. > Poszukuję kogoś, kto zrobiłby taki interfejs. > > Jurek
Reply to
zuras
Akurat interfejs na jednym tranzystorze z teg co mi wiadomo bêdzie dzia³a³ tylko z dwoma pierwszymi z 4 wymienionych systemów operacyjnych. Przewód koncentryczny nie jest wymagany do interfejsu.
Reply to
PitLab
Serdecznie witam jaki pakiet ppjoy ? mnie nie chodzi pod XP FMS mam zrobiony interface na com na 2 tranzystorach i pod win 98 dzia³a Marek S
Reply to
Marek S
PitLab napisał(a):
Ostatnio poskładałem ten interfejs do FLASH 5X i dzięki pakietowi PPJOY chodzi pod każdym systemem, wiem bo używam pod w98 i XP. Przewód koncentryczny nie jest wymagany pod warunkiem że masz 2m kabla, ja mam ponad 8m, a przy tym łatwiej zamocować we wtykach i jako tako to wygląda.
Reply to
zuras
bo i nie bêdzie to chodziæ pod xp. Za to ¶wietnie dzia³a wersja na procku PIC. spójrz na
mRqS