Kawrc odbiorczy kanał 74 - może poniewiera się u kogoś?

Uzupełniam info - pojedyncza przeniana, JETI, ale może być inny, gdyż nie miałem problemów z kwarcami Graupnera, i Futaba. Mogę zamienić się na kwarc nadawczy - kan. 52.
Pozdrawiam Paweł J.
Reply to
Pawel
Panowie! A czy czasem nie jest tak, że kwarce mają być kupowane w kompletach: nadawczy razem z odbiorczym? Fabrycznie zestrojone ze sobą, nie mówiąc już o tym samy producencie.
Reply to
Lukasz
Użytkownik "Lukasz" napisał:
Nie, kwarc odbiorczy ma byc producenta odbiornika (no chyba, ze odbiornik jest tego samego producenta co nadajnik, wtedy bedzie sytuacja o ktorej napisales... ;) )
Reply to
Darek F.
Witam Nie dokładnie tzn. jak do nadajnika to oczywiście tak ponieważ producenci nadajników używają rożnych częstotliwości w układach nadajnika ale w odbiornikach nie mam żadnego problemu zwłaszcza jak jest to pojedyncza przemiana . Ja stosuje kwarce JETI i nie miąłem żadnych problemów . Marek S
Reply to
Marek S