Kraków -śmietnik (Pychowice) - niedziela piątego (jutro)

Witajcie!

Jak nie będzie lało, jak teraz, to ja oraz być może kilkoro innych będziemy latać na śmietniku. Ja będe tam około 15 (to zależy od pogody). Jeśli chcecie mnie tam znaleźć - mam 13 lat i szybowca termicznego, 2 metrowego Firsta . _________________ Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon

Witajcie Szkoda, że jednak leje, pada, siąpi, mży, sieja itp. Miałem nadzieję na wspólne latanie (LOTUS i Zefirek) Może przyszły tydzień?. Bogo Góralczyk

Reply to
bogobogo

Cze,

Co ty - za dużo oglądasz TVN meteo :D

Ja też ubolewam nad pogodą :(((((((

Jak tata będzie miał czas mnie podwieźć - spoko za tydzień w weekend.

Pozdrawiam, Szymon Bartuś

Reply to
Szymon