Jutro wielki dzień !

Witam !

Kilka tygodni temu pisałem iż przygotowywuję się do wykonania lotu z aparatem. Po wykonaniu kilku lotów z ( atrapą aparatu ) Nadchodzi dzień na lot z prawdziwym aparatem . W tej chwili skończyłem przygotowania modelu , i mocowanie aparatu. A jutro o tej godzinie będzie już po wszystkim , ale jak myślę o tym to jakoś dziwnie się czuję i ręce mi się trzęsą :-) Mam tylko nadzieje że wszystko będzie dobrze . Więcej nie pisze bo nie chcę zapeszyć , jutro przedstawię sytuację czarno na białym :-)

Pozdrawiam. Tomek.

Reply to
Maveric

Ja bym wolal w kolorze :)

raf

Reply to
raf

Witam Ponownie !

Mogę powiedzieć że lot z aparatem wypadł pomyślnie , wszystko wróciło całe na matkę ziemię. Nie wiem jak wyszły zdjęcia bo jeszcze nie wywołałem kliszy , to zrobię jutro. Ale jestem dobrej myśli . W sumie wykonałem 5 lotów z aparatem ponieważ nie wiem z jakiej przyczyny blokował się po wykonaniu kilku zdjęć. Myślałem że to może baterie ale po zmianie na nowe działo się to samo. Jutro zobaczymy co z tego wyszło.

Pozdrawiam. Tomek.

Ps. Informuje ze zdjęcia są kolorowe :-)

Reply to
Maveric