malowanie po kalkomanii

Zakupiłem model Fokker D VII 1:72 firmy Revell (04177). W
instrukcji proponowane są 2 sposoby malowania. Według jednego z nich
(Fokker D VII Ja Sta 11, 1918 Oblt. Rudolph Berthold) - widocznego
na pudełku dolne powierzchnie skrzydeł należy pomalować mozaiką 4
kolorów. Przykład moża zobaczyć na stronie:
W zestawie są kalkomanie z siatką takiej mozaiki (bez kolorów). Jaki
jest optymalny sposób malowania czegoś takiego?
- Nakleić kalkomanię i malować po niej?
- Pomalować kalkomanię i potem przenieść ją na model?
- Pomalować model bez kalkomanii?
- Wykonać kalkomanię samodzielnie?
- Inne?
Mirosław Dzieciątek
Witaj
Ta mozaika to tzw Losenge, plotno drukowane w kolorowe wielokaty uzywane do pokrycia samolotow. Mozna kupic taka kalkomanie produkcji m.in Techmodu (najlepiej dostepna) jednak wg fachowcow posiada ona jakies bledy. Sa do kupienia rowniez drozsze, importowane arkusze kalkomanii na Losenge.
Pytaj na

Kuba Plewka
Reply to
Kuba Plewka