Model halowy poszukiwany

Witajcie, jakiś czas temu widziałem nagrany film z pokazów halowych modeli RC. Widziałem tam samolot, którego napęd był zamontowany w środku kadłuba.
Konstrukcja była taka, że model mógł startować "z brzucha", również gdy był do "góry nogami". Sprawiał wrażenie niezniszczalnego. Czy ktoś w Was wie, gdzie można taki model zakupić ? A może jakieś plany ?
Model był wykonany z depronu lub EPP.
Pozdrawiam, Zbych
----------------------------------------------------------------------------- Zabrze, 2008-03-04 23:05:11 Zanim wyślesz do mnie maila, wyprowadź "psa"
Witam Tu znajdziesz forum poświęcone w dużej części modelom halowym. Spytaj. http://www.saumodelarnia.fora.pl /

Napęd w takim modelu jest umieszczony w środku kadłuba by umożliwić wygodne manewrowanie na wstecznym ciągu (śmigło o zmiennym skoku). To był chyba Nippel 4D albo jego prototyp: http://www.schnurzz.de/product_info.php?cPath 3_22&products_id!6&osCsidbd20fa7d6ec031bb147c2517ab539c Ostatnio też Graupner wypuścił efektowny model o podobnej konfiguracji (jest to nowość 2008, więc w ofercie sklepów będzie później): https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN 21
Możesz też zapytać o plany Nippela 4D właściciela tego pierwszego skepu (plany co najmniej jedego modelu z jego oferty są od dawna udostępnione).
Pozdrawiam, Szymon

Dnia 7 Mar 2008 11:51:54 +0100, Szymon Bartuś napisał(a):

http://www.schnurzz.de/product_info.php?cPath 3_22&products_id!6&osCsidbd20fa7d6ec031bb147c2517ab539c
Dzięki za pomoc i wskazówki poszukiwań, Zbych
Zabrze, 2008-03-09 20:55:38