Modele FSK - gdzie?

Czesc,
Gdzie mozna kupic modele FSK (Flying Styro Kit) - w miare mozliwosci w
Polsce?
Pozdrawiam,
Marcin
Reply to
goflying
witam. Na przykład tu
Google znajdują trochę sklepów Pozdrowienia z Krakowa Moja strona
----- Original Message ----- From: "goflying" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, August 30, 2007 1:24 PM Subject: Modele FSK - gdzie?
Reply to
A.Bodzioch
Czesc,
Dzieki. Na Macrotech tez przed chwil± wpadlem, ale google wciaz wysypuja mi smigla FSK ;-)
Pozdrawiam, Marcin
U¿ytkownik "A.Bodzioch" snipped-for-privacy@krakow.enion.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:007301c7eaf9$b559b560$212d8c0a@ABODZIOCH...
Reply to
goflying
U¿ytkownik "goflying" ...
Cze¶æ,
Trochê te¿ jest (i o ile wiem nie tylko w ofercie, a faktycznie w magazynie, gotowych do wysy³ki) w Airhobby:
Przy okazji serdeczne pozdrowienia dla Norberta z tego sklepu.
Kaper

Kaper