----- Original Message -----
Sent: Thursday, August 30, 2007 1:24 PM Subject: Modele FSK - gdzie?

Czesc,
Dzieki. Na Macrotech tez przed chwilą wpadlem, ale google wciaz wysypuja mi smigla FSK ;-)
Pozdrawiam, Marcin
wiadomości

Użytkownik "goflying" ...

Cześć,
Trochę też jest (i o ile wiem nie tylko w ofercie, a faktycznie w magazynie, gotowych do wysyłki) w Airhobby:
http://www.airhobby.pl/index.php?cPathI_50
Przy okazji serdeczne pozdrowienia dla Norberta z tego sklepu.
Kaper www.depron.prv.pl