Moje wiatraczki...

W galerii na PWM-e ukazały się fotki moich dwóch wiatraczków.

drugi opisany został w wątku "bezbarwna Tamiya..")

Wiem, że daleko im do doskonałości, ale mam nadziję, że następne będą lepsze...

Zapraszam do oglądania i zgłaszania uwag;)

Popzdrawiam Agnieszka

Reply to
charm

Sie rozmarzyl;P No, niezle, niezle:) Jak na pierwsze modele, to jestem pod duzym wrazeniem. Szczegolnie tego pedzlowanego. Gratulacje:)

Pzdr, Pavvel

Reply to
Pavvel

Dziękuję za tak pochlebne opinie. Nie spodziwałam się ich... Ale bardzo mnie zmobilizowały do dalszej intensywnej pracy, której efekty mam nadzieję, wkrótce będzie można oglądać;)

Na pewno jeszcze wiele moich "wiatraczków" pojawi się w galerii;)

Agnieszka

Reply to
Charm

Z glebin modelarni ...

C> Na pewno jeszcze wiele moich "wiatraczków" pojawi się w galerii;)

C> Agnieszka

Ba mamy nadzieje ze tez i Ty sie pokazesz znimi ;) Model i modelka w jednym - to take wosz&go w jednym :D Dwie piekne zeczy w jednym.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Zadnej chyba galerii nie oglądało się z większą przyjemnością. wojtekp.

Reply to
woperk