Napęd tunelowy - gdzie kupić?

Cześć!
czy możecie doradzić, gdzie w polskim internecie ( prócz riku ) mogę znaleźć
ofertę sprzedaży elektrycznych napędów tunelowych? Interesują mnie takie o
ciągu ok. 300 gram.
Dzięki!
Reply to
Vex
WITAM
Użytkownik "Vex" snipped-for-privacy@nospam.pl napisał w wiadomości news:ek50r4$jse$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Proszę bardzo
Dobrze jest zadzwonić, bo można też kupić inne, chociaż nie ma ich na www. Przy okazji - Vasa Fan to górna półka, naprawdę warte polecenia. Do nich silniki Mega lub ModelMotors - takoż. Nie outrannery.
Reply to
invalid unparseable
Vex napisał(a):
Ja zamówiłem. turbiny GWS w
nie dotarły ze względu na strajki poczty . ale zobaczymy co z tego będzie. powinny dać po 380 gr ciągu każda.
Reply to
ReYu