Nato Air Meet 2003

Cześć,
jak pewnie wiecie na lotnisku w Krzesinach odbywaja sie te ćwiczenia.
Wczoraj w jednej z bezpłatnych gazet przeczytałem że ma być
zorganizowany "Dzień Wizyt" w czasie którego będzie można obejrzeć
samoloty zgromadzone na lotnisku w Krzesinach. Niestety dzisiaj
zadzwoniłem do sekretariatu dowódcy bazy i usłyszałem że takiego dnia
nie będzie :-(((( Szkoda, na pocieszenia podaje link do oficjalnej
strony ćwiczeń
Teos