Nowe pismo dla modela┼╝y

Jestem nowy i chcem wydawa─ç pismo dla modelarzy . Morze ktu┼Ť mi powie czy s┼éownik ordograficzny bedzie mi potrzebny ? Czy te┼╝
raczej to obojetne ?
Add pictures here
Ôťľ

Dla l├│dziuw z pocz├│ciem chumoru to bes znaczenia
Darek
archiwum i przeszukiwanie news├│w
Ôťľ
Subject: Nowe pismo dla modela┼╝y

te┼╝
Oboj─Ötne. Tu i tak nikt czytac nie umi... HuSadam
----------------------------------------------------------------- Dzwonki polifoniczne za 4 zl!!! Zmien dzwonek na wakacje.

Ôťľ

te┼╝
Jasne ze obojetne - drukarzom (przy swej dosc monotonnnej pracy) rozrywka tez sie nalezy. Tak poleciec okladeczke z bledem w glowce albo rozkladowke z bykiem a co sama radosc na rotacji tak z parenascie ton papieru zjechac - sama radosc. I zadnego zatrzymywania nakladu. Do dystrybucji. Piekna sprawa.
Armand
Add pictures here
Ôťľ
No to jestem caly chappi.........
Add pictures here
Ôťľ
Roh napisał(a):

obraski....duszo obraskuf ma byc najlepiej kololofych
Add pictures here
Ôťľ
bedom !I zdrapki te┼╝ ?A relacje z zawod├│w ? co z relacjami ??

Add pictures here
Ôťľ
Użytkownik irQ napisał:

z golymi du...^H^H modelami ofc... ;)
--
AlexY
http://yisse.neostrada.pl/spam.txt

Niestety zawˇd zecera ju┐ dawno wygin▒, a zawˇd korektora jest na wymarciu. W dzisiejszych czasach sk│adem tekstu zajmuje siŕ mnˇstwo niekompetentnych "ignorantˇw", ktˇrym takie niechlujstwo nie przeszkadza. Dla nich TYPOGRAFIA to nic nieznacz▒ce s│owo, firet to wirus komputerowy, a s│ownik ortograficzny to taki plug-in w MS Word. Po za tym kto kiedy powiedzia│, ┐e:
Zdognie z nanjwoymszi baniadmai perzporawdzomyni na bytyrijskch uweniretasytch nie ma zenacznia kojnolesc ltier przy zpiasie dengao solwa. Nwajzanszyeim jest, aby prieszwa i otatsnia lteria byla na siwom mijsecu, ptzosa│oe mgo▒ byŠ w niaedzi│e i w dszalym c▒igu nie pwinono to sawrztaŠ polbemˇrw ze zozumierniem tksetu. Dzijee sie tak datgelo, ze nie czamyty wyszistkch lteir w so│wie, ale c│ae so│wa od razu. ; )
Pozdrawiam, peTer
Add pictures here
Ôťľ
Wi─Öc KTU┼Ü ci odpowie ty ch┼éopie masz problem z ortografi─ů co┼Ť ty mia┼é z polskiego jak ty mozesz pisa─ç, ┼╝e chcesz wydawa─ç pismo dla modelarzy chyba ,┼╝e ty b─Ödzi─Ösz szefem ,a przyjmiesz sobie do redagowania kogo┼Ť od ciebie m─ůdrzejszego z 25 razy bo tak bywa w firmach ,┼╝e szef g┼éupi jak but i rz─ůdzi m─ůdzejszymi od siebie.Popracuj nad sob─ů masz chyba jeszcze na to czas.

Ôťľ
Maniek ! Przekona┼ée┼Ť mnie ! Popracuj─Ö nad sob─ů cho─ç z czasem kiepsko. Przy okazji .... Ogl─ůda┼ée┼Ť ok┼éadk─Ö najnowszego pisma dla modelarzy ? Siemano Mariano !

Add pictures here
Ôťľ
Witam !!!!!!!
..... kto┼Ť tu chyba nie za┼éapa┼é po co ten w─ůtek powsta┼é............
Pozdrawiam - Marcin

Add pictures here
Ôťľ

Za┼éapa┼é, za┼éapa┼é i nie tylko ktu┼Ť
buwi777
Add pictures here
Ôťľ
Sprawa ju┼╝ jest zbadana-rezygnuj─Ö z wydawania pisma.B─Öd─Ö wydawa┼é pieni─ůdze na inne pisma.

Add pictures here
Ôťľ