odbiorniki na module Motoroli

Witam, jakieś ok 1,5 roku temu zamawiałem u (niestety nie pamiętam) odbiorniki 6-8 kanałów robione na indywidualne zamówienie na modułach bodajże motoroli.
Osoba która to wykonywała miała coś wspólnego z górnictwem. Niestety straciłem kontakt - może ktoś zamawiał podobne odbiorniki u tej osoby i podesłał by mi kontakt.
pozdrawiam Valdi wfraczek[at]astercity.net