Oratex vs szyfon

Hej

zastanawiam się nad wyborem materiału pokryciowego do modelu dwupłata Bristol F2B firmy Flair:

się nad Oratexem albo szyfonem. Nie znam ani jednego ani drugiego materiału. Za szyfonem przemawia cena, za Oratexem łatwość oklejania. Co jeszcze? Jak dokładnie okleja się szyfonem.

z góry dzięki za pomoc.

pozdrówka

mRqS

-=RC Latające=-

zoolook

Taniej jest pod

ja tam kupuje takie rzeczy

Oratex 1 mb 8,5 euro rolka 10mb 68 euro

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight

Hej

no cóż... ja do Warszawy nie pojadę po oratex (ponad 300km w każdą stronę). Co prawda potrzebuję łącznie ok. 10m ale taniej mnie wyniesie zamówić w Hoellein :)

pozdrówka

mRqS

-=RC Latające=-

zoolook