Ostrzegam przed Hobby King

Piszę tego posta jako ostrzeżenie przed zakupami w firmie Hobby King. 3 stycznia tego roku zapłaciłem za różne elementy. Minęło ponad 8 miesięcy a
oni nawet nie wysłali przesyłki. Oficjalny powód - brak części. Ale nadal jest informacja, że maksymalny okres oczekiwania wynosi do 30 dni. Nie wierzcie w to. Chyba, że macie za dużo kasy. Jacek

Zamawialem u nich samolot czekalem dosyć długo ok cztery tygodnie potem były problemy z płatnościami tzn zaplacilem raz kasa wróciła po miesiącu na konto z potrąceniem prowizji zapłaciłem drugi raz i po 2 tygodniach dostałem przesyłkę. Generalnie nie warto
Pozdrawiam
__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6367 (20110810) __________
Odnoszę odwrotne wrazenie. Zrealizowałem już trochę transakcji (płacę kartą PayPal) Zawsze wszystko ok. Z czekaniem to rzeczywiście jest różnie bo wybieram stosunkowo tani transport.(max. 4 tygodnie.).Dostałem pakiet z uszkodzoną celą, to kazali mi przesłać zdjecie.W ciągu 2 tygodni dostałem zwrot kasy za cały pakiet i pakiet został u mnie.Zanim się u nich coś zamówi to trzeba dobrze przeczytać co oni tam piszą i jakie są warunki przesyłki. Pozdrawiam Jerzy \

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6373 (20110812) __________

Ciach! Właśnie przeczytałem. Ostrzeżenie, że towaru nie ma i będę musiał czekać do 31 dni. OK, myślę sobie. Do miesiąca, to ja mam czas (był 2 stycznia b.r.). Kasę wpłaciłem, tez PayPalem. I czekam. Dziś mamy 20sierpnia a ja czekam. Monituję i czeka. PayPal przyjmuje reklamacje do 45 dni ale dostałem info od nich, że napisali do HH. Now ięc nadal utrzymuję. HK to oszuści. Nie mają towaru a towar nadal jest na ich stronie z informacją, że trzeba czekać 7 do 31 dni. To co to jest, jak nie oszustwo? Pozdrawiam, Jacek
Witam. Rzeczywiście z terminami dostaw u nich tak jak u nas.Mam żelazna zasadę nie kupuję tego czego nie ma na składzie.Zaznaczam tylko aby przysłąli mi e-maila jak towar bedzie.Zresztą jak chcesz się wycofać to tam jest taka procedura która pozwala to zrobić natychmiast.Z tym że pieniądze masz na takim koncie u nich i możesz w każdej chwili wykorzystać ale tylko do zakupu u nich. Jerzy

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6399 (20110822) __________
On Wed, 10 Aug 2011 21:22:37 +0200, Jacek says...

A ja mam akurat odwrotne doświadczenia. Robiłem już u nich zakupy kilka razy i nigdy nie było problemów. Płacę PayPalem i zawsze w 2-3 dni po płatności paczka od nich wychodziła i po określonym (zaleznym od opłaconego transportu) czasie przychodziła do mnie.
--
Pozdrufka,
Żurek GG# 371288

I Tobie też napiszę to samo co wyżej. Było ostrzeżenie, że towaru nie ma i będę musiał czekać do 31 dni. OK, myślę sobie. Do miesiąca, to ja mam czas (był 2 stycznia b.r.). Kasę wpłaciłem, też PayPalem. Dziś mamy 20sierpnia a ja nadal czekam. O monituję. I czekam. PayPal przyjmuje reklamacje do 45 dni ale dostałem info od nich, że napisali do HH prośbę o wyjaśnienie. HK to oszuści. Nie mają towaru a towar nadal jest na ich stronie z informacją, dostępny w terminie 7 do 31 dni. To co to jest, jak nie oszustwo? Jeśli od ponad 8 miesięcy się nie ma towaru a wystawia się go na stronie z informacją, że jest dostępny za najdalej, 31 dni? Jesli to nie jest oszustwo, to ja Wam życzę dobrego poczucia humoru. Lub, zamówcie ten towar za kilkaset dolarów. Potem pogadamy. Hobby King TO OSZUŚCI. Pozdrawiam, Jacek

Z ciekawoscie, jaki to towar?
a.
wrote:

TowerPro BM2410-9T / 18A BEC/ 9x6E Prop Combo Pozdro, Jacek

"No ETA on 1 particular item from this factory. " co oznacza że nie wiedzą kiedy dostaną jeden z elementów zestawu...
Michał

No, nie do końca masz rację. Bo mają komunikat: Stock updated frequently. Orders arriving every 10-14 days. No ETA on 1 particular item from this factory. Czyli masz prawo spodziewać się szybko, bo magazyn jest często uzupełniany. A dodatkowo, ja zamawiałem, gdy tej informacji jeszcze nie było. Po moich wielu interwencjach i komentarzach, że to jest oszustwo a nie sposób prwoadzenia geszeftu dodali, że nie wiedzą, kiedy b ędzie dostawa. Jeśli towaru nie ma tak długo, już 9 miesięcy, to uczciwie jest wyraźnie nadać mu status: TOWAR NIEDOSTĘPNY. I tylko tyle. Albo, dla Hobby King, AŻ TYLE. Jacek

Postaw się w ich sytuacji, dostawca sugeruje że dostarczy po czym zwleka w nieskończoność. Kilka rzeczy z HK zamawialiśmy, nigdy nie było problemów ani podejrzeń co do ich uczciwości. Anuluj zamówienie, zamów sobie coś innego - nie będziesz tyle musiał czekać. Swoją drogą, nigdy nie dorzucamy rzeczy na backorderze do paczek "bieżących" - jeżeli na coś trzeba czekać, lepiej skompletować "paczkę oczekującą".
Pozdr., Michał
Kochani, kończę wątek. Opisałem oszustwo HK. I tyle. Na grupie robi się polskie piekło. Nie interesuje mnie to. Jeśli kogoś ostrzegłem, jest mi miło. Jeśli ktoś chce mi udzielać dobrych rad, niech sobie podaruje. W tej materii więcej już nie będę pisał. Udanych lotów/pływań/jazd. Jacek

Kupowalem kilka razy, dostawa 2-4 tygodnie, wybieralem tani transport. Wszystko w porzadku. Za to aktualnie czekam juz 5 tygodni na zakup w dealextreme.com, ale pewnie wkrotce przyjdzie.
a.
wrote:

Ja też wybrałem tani transport ale to nie ma nic do rzeczy. Tańszy towar dostałem. Droższej paczki już nie. Ale im to nie przeszkadza dalej tego towaru oferować z podanym terminem - do 31 dni. A więc, świadomie ostrzegam. Zastanów się, zanim coś kupisz w Hobby King. Pozdrawiam, Jacek
W dniu 2011-08-10 21:22, Jacek pisze:

To jest Twj pech. Prawdopodobnie te nie poradzie sobie z korespondencj. Gdyby jednak przyj, e to co napisae nie jest przykrym incydentem, HK stracioby renom i przestaoby istnie, ...a ma si dobrze i jest jednym z najwikszych dystrybutorw.
V.
W dniu 2011-08-10 21:22, Jacek pisze:

To jest Twój pech. Prawdopodobnie też nie poradziłeś sobie z korespondencją. Gdyby jednak przyjąć, że to co napisałeś nie jest przykrym incydentem, HK straciłoby renomę i przestałoby istnieć, ...a ma się dobrze i jest jednym z największych dystrybutorów.
V. I tu masz rację. Nie poradziłem sobie z korepondencją. Obiecaną dostawę w 31 dni odczytałem jako obiecaną dostawę w 31 dni. A nie powinienem był. Jacek

Napisz co takiego zamawiałeś, może jest gdzieś w opisie. Np. dla DLE-30: "This is an archived page. This product is no longer available and has been replaced by a newer product." mimo że poniżej "Stock updated frequently. goods ready within 45days"
No i na takiego DLE to można sobie w nieskończoność czekać..
Michał

TowerPro BM2410-9T / 18A BEC/ 9x6E Prop Combo Jest w ofercie a nie w archiwum. Pzdr, Jacek
Informuję, że towary zapłacone 2 stycznia br. otrzymałem dzisiaj (8 listopada). Po interwencji, że brakujące pozycje po ostatniej dostawie nie zostały mi przydzielone, jednak łąskawcy mi je przydzielili. Gdybym nie interweniował to pewno nadal bym czekał. Żeby mi nie było zbyt wesoło, nie wszystko jednak dostałem. Taśma Velcro, która w moim zamówieniu miała status zarezerwowane, w międzyczasie "wyparowała". Stwierdziłem, że HK oszukuje więc nie ma co czekać, bo jak będzie Velcro, to nie będzie następnych pozycji. Zdecydowałem się wziąć resztę. Przed chwilą napisałem do HK co o tym sądzę i że oczekuję przesyłki taśmy na ich koszt. To tyle. Plus cło dla najjaśniejszej ojczyzny, państwa opiekuńczego i sprawiedliwego. 26,89% od wartości towaru. Pozdrawiam Jacek