Ostrzegam przed Hobby King

A ja mam akurat odwrotne doświadczenia. Robiłem już u nich zakupy kilka razy i nigdy nie było problemów. Płacę PayPalem i zawsze w 2-3 dni po płatności paczka od nich wychodziła i po określonym (zaleznym od opłaconego transportu) czasie przychodziła do mnie.

Reply to
darzur

Kupowalem kilka razy, dostawa 2-4 tygodnie, wybieralem tani transport. Wszystko w porzadku. Za to aktualnie czekam juz 5 tygodni na zakup w dealextreme.com, ale pewnie wkrotce przyjdzie.

a.

Reply to
Wemif

W dniu 2011-08-10 21:22, Jacek pisze:

To jest Twój pech. Prawdopodobnie też nie poradziłeś sobie z korespondencją. Gdyby jednak przyjąć, że to co napisałeś nie jest przykrym incydentem, HK straciłoby renomę i przestałoby istnieć, ...a ma się dobrze i jest jednym z największych dystrybutorów.

V.

Z ciekawoscie, jaki to towar?

a.

Reply to
Wemif

Napisz co takiego zamawiałeś, może jest gdzieś w opisie. Np. dla DLE-30: "This is an archived page. This product is no longer available and has been replaced by a newer product." mimo że poniżej "Stock updated frequently. goods ready within 45days"

No i na takiego DLE to można sobie w nieskończoność czekać..

Michał

Reply to
Michal

"No ETA on 1 particular item from this factory. " co oznacza że nie wiedzą kiedy dostaną jeden z elementów zestawu...

Michał

Reply to
Michal

Postaw się w ich sytuacji, dostawca sugeruje że dostarczy po czym zwleka w nieskończoność. Kilka rzeczy z HK zamawialiśmy, nigdy nie było problemów ani podejrzeń co do ich uczciwości. Anuluj zamówienie, zamów sobie coś innego - nie będziesz tyle musiał czekać. Swoją drogą, nigdy nie dorzucamy rzeczy na backorderze do paczek "bieżących" - jeżeli na coś trzeba czekać, lepiej skompletować "paczkę oczekującą".

Pozdr., Michał

Reply to
Michal