[OT] w temacie kretow

Moze komus sie przyda:

Nie moglem sie powstrzymac;)

Pozdrawiam

MM

Reply to
mifau

Ja ostatnio jak przyjezdzam na lotnisko to widze jak krety z tobolkami odchodza na bezpieczna odleglosc ;o)))))))))))))))))))

Reply to
Arcimek

Oooo - to sezon zaczyna sie czarną serią - ja w sobotę przez chwilę już myślałem, że Twinstar to akrobat ;) i jak się zapuściłem w wiązankę różnych ładnych figur, to skończyłem ją pół metra pod ziemią :( Nie sądziłem, że styropian może tak łupnąć ! (teemto.republika.pl -> Modele -> Twinstar -> Sezon2004)

Reply to
Piotr Konopka

Oooo - to młodo mu się zmarło :( Łączę się w bólu...

TS to juz weteran - cały rok nim latałem i juz pomału zdążył mi się znudzić. Ale chyba go posklejam do kupy i dam synowi. Niech się wprawia a jak rozwali to nie będzie żal.

Reply to
Piotr Konopka