Wizualna symulacja pracy ukladu hydraulicznego.

Witam, szukam programu, ktory w sposob wizualny potrafi zasymulowac prace ukladu hydraulicznego (chodzi o hydr. silowa). Najlepiej jak by mial jakas
baze z ktorej mozna wybrac element ukladu: pompa, silnik, rozdzielacz, silownik, zawory itp. Dobrze gdyby mial mozliwosc tworzenia takich elementow poprzez odpowiednie ich zdefinowanie. Nie szukam czegos jak Visio, chyba, ze istnieje do niego jakas adekwatna nakladka? Chodzi o to zeby poprostu pokazac co sie stanie jak przesune odpowiednia dzwignie w rozdzielaczu.
--
Pozdro
Ziomall

No nic. Widze, ze nie ma chetych to dpowiem sobie sam :) Moze komus sie przyda http://www.fluidsim.de/fluidsim/index3_e.htm
--
Pozdro
Ziomall
Ziomall wrote:

sa moduly jak np. ADAMS Hydraulics - ale kwota by Cie zabila - jesli chodzi o komercje a dodatkowo wymaga istnienia preinstalowany system ADAMS (ADAMS Hydraulics to tylko jeden z jego dodatkowych modułów)
ADAMS Hydraulcs posiada biblioteke modulow o ktore Ci chodzilo - wraz z mozliwoscia definiowania nowych oraz charakterystyk juz istniejacych.
Wizualizacja moze byc polaczona z interakcja z ukladem mechanicznym - ADAMS to pakiet do analiz dynamicznych
--
pozdr
Adam (AL)

To nie ja.
A.L.
A.L. wrote:

no widze, ze to ja przeciez ;)
--
pozdr
Adam (AL)
Dnia Fri, 10 Jun 2005 18:22:13 +0200, AL napisał(a):

Już od jakiegoś czasu wydawało mi się, ze Ciebie jest dwóch ;) A tak na serio, czy możecie się dogadać w sprawie podpisów? To by ułatwiło nam (grupowiczom) życie.
mgr inż. Doc, snipped-for-privacy@wp.pl.na.pohybel.spamerom
Zanim odpowiesz na priva i mnie zaspamujesz popraw adres...

Dzieki ale wyglada zbyt skomlikowanie. Jesli juz szukalbym czegos takiego to pod katem wspolpracy z ProEngineerem. Chodzi mi o cos prostego. Zeby tylko sklecic cos na predce i zobaczyc czy zadziala. Ten soft co znalazlem powinien byc wystarczajacy.
--
Pozdro
Ziomall

sie
Skoro znalazłeś, to pewnie zainstalowałeś. czy możesz coś napisać na temat funkcjonalności wersji DEMO? Da się tym pobawić, czy szkoda ściągać.

Zaciagnalem demo i bylo po niemiecku, wiec odpuscilem bo nie trybie tego jezyka. Zassalem tez full wersje ale nie mialem czasu na instalacje, nawet nie wiem czy jest inny jezyk niz niem. Dokumentacja na www jest dostepna rowniez w jez. ang. wiec moze jakos to sie da ustawiac w programie? Kiedy jeszcze mialem demo na hdd to zapuscilem jakis przykladowy plik, ktory zainstalowal sie z programem. Jak dla mnie to taki soft by wystarczyl :) Robisz uklad, laczysz wciskasz "play" ;) i patrzysz czy ruszy. Ciecz plynie, silowniki sie poruszaja wiec generalnie jest ok.
--
Pozdro
Ziomall