Oprogramowanie do wspomagania pracy spawalnika

Czy istnieje jakieś oprogramowanie do wspomagania pracy spawalnika. Chodzi mi o pomoc w doborze elektrod, czasów spawania, ilosci ściegów w zależności
od stosowanych materiałów, przekrojow, itp. Czyli w sumie coś do (pół)automatycznego tworzenia instrukcji spawania.
Jedyny progrm jaki znam SYSWELD, ale to jest raczej symulacja naprężeń wywołanych przez spawanie. A nie do końca mi o to chodzi.
Jakby ktoś znał coś co odpowiada moim potrzebom to byłbym wdzięczny za informacje.
Doc,
snipped-for-privacy@wp.pl.kill.spamming
Dnia Fri, 16 Feb 2007 10:18:37 +0100, Doc napisał(a):
część działa z ograniczeniami http://www.computereng.com/downloads / http://www.twisoftware.com/home/home.jsp
+ nowy poradnik spawalnika - rozdział "Technika komputerowa w spawalnictwie", dużo nazw programów i firm w tym WPS-MANAGER - wersja polska Mostostal Zabrze.

Weld calculator Weldassist Weldspec Welding-pro write
To sa programy ktore kiedys znalazlem, nie wszystkie sprawdzalem...