Wycena pracy koncepcyjnej

Pewna firma zwrˇcila sie do mnie o dokonanie pracy zwiazanej z wprowadzeniem na rynek nowego produktu z branzy AKPiA - przetwornika
cisnienia. Chodzi o przeprowadzenie analizy dokumentacji pod katem zgodnosci z wymaganiami przepisˇw polskich i UE - produkt spoza UE - oraz nadzˇr nad sprawnym przeprowadzeniem procedury certyfikacyjnej. Szacuje, ze praca jest do wykonania w ciagu 8-12 m-cy (zakladajac to jako robote dodatkowa, poza normalnym etatem). Orientacyjny koszt urzadzenia to ok 350 zl, szacowana wielkosc sprzedazy ok 50 tys. sztuk w ciagu 2 lat. Czy ktos jest w stanie poradzic mi, jak to wycenic?
Add pictures here
Ôťľ
Obelix wrote:

To pytanie mo┼╝e brzmie─ç niepowa┼╝nie, ale zawsze je zadaj─Ö znajomym, kt├│rzy nie wiedz─ů ile "zawo┼éa─ç". Ot├│┼╝: czym je┼║dzi szef tej firmy?
Konrad
Add pictures here
Ôťľ

Audikiem A6 na oko 3 letnim.
Add pictures here
Ôťľ
Obelix wrote:

No to du┼╝o nie wyrwiesz. Policz uczciwie, bo prawdopodobnie zapyta┼é nie tylko ciebie i wybierze ofert─Ö najta┼äsz─ů.
Konrad
Add pictures here
Ôťľ