Wycena pracy koncepcyjnej

Pewna firma zwrócila sie do mnie o dokonanie pracy zwiazanej z wprowadzeniem na rynek nowego produktu z branzy AKPiA - przetwornika cisnienia. Chodzi o przeprowadzenie analizy dokumentacji pod katem zgodnosci z wymaganiami przepisów polskich i UE - produkt spoza UE - oraz nadzór nad sprawnym przeprowadzeniem procedury certyfikacyjnej. Szacuje, ze praca jest do wykonania w ciagu 8-12 m-cy (zakladajac to jako robote dodatkowa, poza normalnym etatem). Orientacyjny koszt urzadzenia to ok 350 zl, szacowana wielkosc sprzedazy ok 50 tys. sztuk w ciagu 2 lat. Czy ktos jest w stanie poradzic mi, jak to wycenic?

Reply to
Obelix

To pytanie może brzmieć niepoważnie, ale zawsze je zadaję znajomym, którzy nie wiedzą ile "zawołać". Otóż: czym jeździ szef tej firmy?

Konrad

Reply to
KA

Audikiem A6 na oko 3 letnim.

Reply to
Obelix

No to dużo nie wyrwiesz. Policz uczciwie, bo prawdopodobnie zapytał nie tylko ciebie i wybierze ofertę najtańszą.

Konrad

Reply to
KA