Piła 2003 - pierwsze rozdanie

Witam:)
Pierwsze wieści na temat Zlotu w Pile.
Najważniejsze:
Termin ULEGŁ ZMIANIE!!!
Ostateczny - klepnięty już z WADZAMI Aeroklubu Pilskiego - termin Zlotu w Pi
le to:
29 - 31 SIERPNIA 2003
W ciągu tygodnia pojawi się - zaanonsowana oczywiście wcześniej na grupie -
strona Zlotu, na której będzie można wypełnić formularz zgłoszeniowy.
Telefon do mnie jest wciąż ten sam:
694 232 324
pozdrawiam
Jurek v P
Reply to
Jurek v P
Hi :-)
No nie :(((((( Ja się pochlastam (nie potnę ;-) i będzie też Qrdl v P. W czerwcu pracowałem w 1 weekend... A teraz to się okazuje, że na wczasy mnie zabierają od 15 do 31.08. Czy to musi tak być??? Wygląda na to, że nie załapię się na ŻADEN Zlot. A do tego pogoda się zrobiła, ja dziś zaczynam urlop, Porshak, który dzielnie wypuszczał mi model, wyjechał - akurat dziś na wakacje, a z Jawora na tej grupie chyba nikogo rc nie ma.... W tej chwili odechciało mi się kończyć nowy samolocik :(((
pozdrawiam, qrdl
Użytkownik "Jurek v P" snipped-for-privacy@poczta.fm napisał w wiadomości news:beusao$kon$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Reply to
qrdl
Hey
Ej no... nie bądź "miętki" ;-). Głowa do góry, nóż do ręki (tylko się nim nie chlastaj ;-)) i marrrrsz do modelarni kończyć model !! ;-).
pozdrawiam
mikki
P.S. Ciekawe cóż napisze JvP...bo nie wierze, że przepuści ten wątek ;-).
Reply to
mikki
Qrdl....
Wiem, że nie da się pojechać na wczasy POŹNIEJ, ale na 100% da się wrócić WC ZEŚNIEJ:) Meldujesz się w Pile 30 sierpnia w sobotę (ofkors z TYMI, którzy Cię ''zabie rają'') i za ten wyczyn oddzielnie dostaniesz ode mnie dyplom (!) i dodatkow ą kiełbaskę:) To NIE jest niemożliwe!!! Strategię pozostawiam Tobie
pozdrawiam
JvP
p.s. ...a mikki niech się nie mądruje i spada z mojego pokoju z tym swoim fu nfleyem..
Reply to
Jurek v P
Hej
no to Kwidzyn już się zapowiada z wizytą :)
pozdrówka
mRqS -=RC Latające=-
zoolook