Podziękowania - Piła

Wróciłem niedawno z Piły. Kto nie był niech rwie włosy z głowy. Loty modelu o napędzie odrzutowym, oblot Orlika, holowanie dużych modeli szybowców, nocne anegdoty Herka - to tylko niektóre atrakcje tego spotkania. Ja miałem dodatkową - w sobotę wieczorem ucichł wiatr, więc postanowiłem oblatać dziewiczy modelik od Pieńkowskiego. Po wypuszczeniu model mocno zadzierał nosa, ale po wytrymowaniu wszystko było OK. Mimo powiewów MY FIRST FLYER nieźle sobie radził w powietrzu... dopóty dopóki go widziałem. Model zlał się z chmurami widocznymi na horyzoncie i jedyne co mogłem zrobić to zmówić paciorek. :) Impreza mimo kapryśnej pogody była bardzo udana. Wielkie podziękowania dla organizatorów! Dziękuję też Pitlabowi za transport i miłe towarzystwo! Do zobaczenia PiotrP

Reply to
PiotrP

Ja tez dziekuje Organizatorom i wszystkim kolegom, ktorych milo bylo znowu zobaczyc

Pozdrawiam

Alex

Reply to
Alex

Witam!!! Mam nadzieje, ze bedzie gdzies mozna zobaczyc filmiki z lotow Orlika... A tak btw bardzo niski, niski poklon w strone binia... Ty "szarlatanie"!! - taki model, w tak krotkim czasie??

pozdro bronek

Reply to
bronek

ano.. i ja dziękuję serdecznie. Opuściłem zlot jako ostatni :) a że ... Promyk przestał istnieć... nic to... niedługo ożyje :)

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

To było... szokujące! Ja tez tak chcę! :)

Reply to
piotrp72

To i ja swoje symboliczne: "tak trzymać" dorzucę.

--------------------------------- pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht

khpmodel

Z glebin modelarni ...

b> Witam!!! b> Mam nadzieje, ze bedzie gdzies mozna zobaczyc filmiki z lotow Orlika...

Osobiscie nie moglem sie stawic w Pile. Kto zna temat wie o co chodzi. Ale no o tym chcialem. Byo mowa o filmach. Jak sa na zwyklych kasetach magnetowidowych to z checia zainteresowanym moge je zgrac do postaci cyfrowej, awsze latwiej sie wymieniac. Zainteresowanych zaprawszam na PM.

Pozdrawiam uczestnikow.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Melduje sie ze wrocilismy. Chyba jako ostatni. Zlot w Pile byl REWELACYJNY. Razem z Gosia (i Pitlabem) bylismy wniebowzieci - doslownie, bo przelecielismy sie przy okazji Wilga nad Pila. Jak tylko wywolam film to beda widoki z lotu ptaka na miejsce lotow i cala okolice Pily. Pozdrawiamy i bardzo dziekujemy. Za rok oczywiscie do Pily (bez wzgledu na pogode)!!!!!

Reply to
PJ

Słyszałes kiedys o telekinezie? Moze to jest rozwiazanie zagadki? :)

Reply to
piotrp72

No coz. Sonix zdazyl mnie ubiec i wrzucil juz zdjecie(a) z lotu ptaka. Niemniej zlot pozostawia po sobie niezapomniale wspomnienia. Wszycsy, ktorzy nie przyjechali moga sobie tylko pomazyc i ewentualnie pluc w brode. A najlepiej jesli koniecznie przyjeda za rok!!!

Reply to
PJ

no przecież żartowałem :)

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

Ja tez:))) Z drugiej strony trochę wiało i latać w takich warunkach modelem o rozpiętości 85 cm i masie 1,4 kilo to wymaga raczej talentu. Smiejemy się z Przemka, że reaguje na podmuchy szybciej niż żyroskop:))) A jak latał modelikiem mini acro 80 cm rozpiętości i

350 gram żywej wagi. A to był pierwszy lot w sobotę kiedy wiało najmocniej.

Pozdrawiam Piotr Makowiec

Reply to
Piotr_M

OK! ja też dziękuję. Zlot jest coraz lepszy a pogoda mimo zmiany terminu identyczna ;-) Wielkie podziękowania dla Binia, JvP Mikiego Inezki Niuńki ;-) i reszty organizatorów.

___________ Pozdrawiam Janusz Słowik

Janusz S.

Zuzia tez dziekuje :-) i wesolym "abuuuu" daje do zrozumienia, ze zlot jej sie podobal, a w przyszlym roku, jak juz bedzie chodzic sama, to tez chcialaby przyjechac :-)

Pozdrowionka "Mario" Mariusz Ławicki

Reply to
Mario

Było SUPER ! Pozdrowienia z Krosna Jacek Borowski

Reply to
Jacek Borowski

to dlaczego chowałeś się przed nami pod kapturem gdy zaczęliśmy "konstruktywną krytykę" Pulsara? ;) hihihi

pozdrówka

mRqS

-=RC Latające=-

mrqs