Podziękowania - Piła

Wróciłem niedawno z Piły. Kto nie był niech rwie włosy z głowy. Loty modelu o
napędzie odrzutowym, oblot Orlika, holowanie dużych modeli szybowców, nocne
anegdoty Herka - to tylko niektóre atrakcje tego spotkania. Ja miałem
dodatkową - w sobotę wieczorem ucichł wiatr, więc postanowiłem oblatać
dziewiczy modelik od Pieńkowskiego. Po wypuszczeniu model mocno zadzierał nosa,
ale po wytrymowaniu wszystko było OK. Mimo powiewów MY FIRST FLYER nieźle sobie
radził w powietrzu... dopóty dopóki go widziałem. Model zlał się z chmurami
widocznymi na horyzoncie i jedyne co mogłem zrobić to zmówić paciorek. :)
Impreza mimo kapryśnej pogody była bardzo udana. Wielkie podziękowania dla
organizatorów! Dziękuję też Pitlabowi za transport i miłe towarzystwo!
Do zobaczenia
PiotrP
Reply to
PiotrP
Ja tez dziekuje Organizatorom i wszystkim kolegom, ktorych milo bylo znowu zobaczyc
Pozdrawiam
Alex
Reply to
Alex
Witam!!! Mam nadzieje, ze bedzie gdzies mozna zobaczyc filmiki z lotow Orlika... A tak btw bardzo niski, niski poklon w strone binia... Ty "szarlatanie"!! - taki model, w tak krotkim czasie??
pozdro bronek
Reply to
bronek
ano.. i ja dziękuję serdecznie. Opuściłem zlot jako ostatni :) a że ... Promyk przestał istnieć... nic to... niedługo ożyje :)
Reply to
Marek 'mRqS' Szulen
To było... szokujące! Ja tez tak chcę! :)
Reply to
piotrp72
To i ja swoje symboliczne: "tak trzymać" dorzucę. --------------------------------- pozdrawiam Krzysztof Hilbrycht
khpmodel
Z glebin modelarni ...
b> Witam!!! b> Mam nadzieje, ze bedzie gdzies mozna zobaczyc filmiki z lotow Orlika...
Osobiscie nie moglem sie stawic w Pile. Kto zna temat wie o co chodzi. Ale no o tym chcialem. Byo mowa o filmach. Jak sa na zwyklych kasetach magnetowidowych to z checia zainteresowanym moge je zgrac do postaci cyfrowej, awsze latwiej sie wymieniac. Zainteresowanych zaprawszam na PM.
Pozdrawiam uczestnikow.
MarCiu
Reply to
Marciu11 - Viper
Melduje sie ze wrocilismy. Chyba jako ostatni. Zlot w Pile byl REWELACYJNY. Razem z Gosia (i Pitlabem) bylismy wniebowzieci - doslownie, bo przelecielismy sie przy okazji Wilga nad Pila. Jak tylko wywolam film to beda widoki z lotu ptaka na miejsce lotow i cala okolice Pily. Pozdrawiamy i bardzo dziekujemy. Za rok oczywiscie do Pily (bez wzgledu na pogode)!!!!!
Reply to
PJ
Słyszałes kiedys o telekinezie? Moze to jest rozwiazanie zagadki? :)
Reply to
piotrp72
No coz. Sonix zdazyl mnie ubiec i wrzucil juz zdjecie(a) z lotu ptaka. Niemniej zlot pozostawia po sobie niezapomniale wspomnienia. Wszycsy, ktorzy nie przyjechali moga sobie tylko pomazyc i ewentualnie pluc w brode. A najlepiej jesli koniecznie przyjeda za rok!!!
Reply to
PJ
no przecież żartowałem :)
Reply to
Marek 'mRqS' Szulen
Ja tez:))) Z drugiej strony trochę wiało i latać w takich warunkach modelem o rozpiętości 85 cm i masie 1,4 kilo to wymaga raczej talentu. Smiejemy się z Przemka, że reaguje na podmuchy szybciej niż żyroskop:))) A jak latał modelikiem mini acro 80 cm rozpiętości i 350 gram żywej wagi. A to był pierwszy lot w sobotę kiedy wiało najmocniej.
Pozdrawiam Piotr Makowiec
Reply to
Piotr_M
OK! ja też dziękuję. Zlot jest coraz lepszy a pogoda mimo zmiany terminu identyczna ;-) Wielkie podziękowania dla Binia, JvP Mikiego Inezki Niuńki ;-) i reszty organizatorów.
___________ Pozdrawiam Janusz Słowik

Janusz S.
Zuzia tez dziekuje :-) i wesolym "abuuuu" daje do zrozumienia, ze zlot jej sie podobal, a w przyszlym roku, jak juz bedzie chodzic sama, to tez chcialaby przyjechac :-)
Pozdrowionka "Mario" Mariusz Ławicki
Reply to
Mario
Było SUPER ! Pozdrowienia z Krosna Jacek Borowski
Reply to
Jacek Borowski
to dlaczego chowałeś się przed nami pod kapturem gdy zaczęliśmy "konstruktywną krytykę" Pulsara? ;) hihihi
pozdrówka
mRqS -=RC Latające=-
mrqs
Słyszałem cos o rabaciku grupowym. ;)