Podziękowania!!!

Mili moi!!! Często korzystałem z pomocy modelarzy poznanych w sieci, czasami osób, których nie widziałem na oczy. Służyliście mi radą, megabajtami tekstu, zdjęć i rysunków, a nawet pomocą materialną. Dzięki Wam szkolna biblioteka prowadzona przez moją żonę bogatsza jest o wiele pozycji książkowych. Nie jestem w stanie wymienić wszystkich osób, które zasługują na moją wdzięczność, ale jednego z Was chciałbym szczególnie uhonorować. Od dwu lat prowadzę koło modelarstwa redukcyjnego przy Chełmińskim Domu Kultury. Marzeniem moich podopiecznych oraz moim było rozszerzenie działalności modelarni o lotnicze modelarstwo RC. Niestety fundusze ChDK nie pozwalają na realizację tych planów, a moje możliwości sprzętowe są niewystarczające. Swoją pomoc, którą przyjęliśmy z radością, zaoferował Alex. Alexie, w imieniu uczestników koła modelarskiego oraz własnym bardzo Ci dziękuję za okazaną pomoc!!! To wspaniałe, co robisz dla tych dzieciaków. W takim małym mieście, jak Chełmno, młodzież ma niewiele możliwości realizacji swoich zainteresowań, a bezczynność to prosta droga do gnuśności i budki z piwem.

Reply to
PiotrP

Hmmmmmm......

Musze przyznac, ze jestm bardzo zaskoczony tym postem i nieco zazenowany. W zalozniach miala to byc akcja po cichu i bez rozglosu, bo jesli w tej konkretnej sprawie ktokolwiek zasluguje na rozglos to wlasnie Ty robisz rzeczy, ktore zasluguja na wsparcie i uznanie. Jesli chodzi o mnie, no coz, przeciez kazdy z nas ma gdzies schowana potrzebe robienia, badz wspierania czegos pozytecznego, nieprawdaz? Zwlaszcza, ze jesli dobrze sie rozejrzymy i zastanowimy to czesto jest to tak proste, aby w zyciu innego czlowieka zrobic pozytywna roznice (nawet niekoniecznie rzeczami materialnymi). W tym kontekscie nie mam wrazenia, ze robie cos szczegolnego :-) Tak czy inaczej, jak sie zrobi cieplej to z przyjmnoscia przyjade do Chelmna polatac z twoimi chlopakami. Zycze Tobie wielu sukcesow w tym co robisz, bo to bardzo wazne

Pozdrawiam

Alex

Reply to
Alex

Post Scriptum:

Polecam wszystkim obejrzenie filmu "Pay it forward" ("Podaj dalej")

Reply to
rcflight

No kochani.

W rzeczy samej Alex to rewelacyjny czlowiek. Przekonalem sie o tym osobiscie :D Mam nadzieje ze i sam Alex tez na tym skorzystal...

Po prostu zloty czlowiek.

Uwazaj Alex. Jeszcze troche i doczekasz sie swojego dzialu na Forum i kto wie - moze jak zasluzysz sie figurkowcom to zrobia Ci pomnik w skali 1:1???

Reply to
PJ

Użytkownik snipped-for-privacy@gmx.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

O tak! musze przyznac ze spokojnie mozesz dostac z milion piatek za odrobienie pracy domowej z projektu :-D

Reply to
PJ

Z glebin modelarni ...

Tak to prawda ja tez mam mila przyjemnosc pznac Alexa osobiscie. I choc w okolo mnie jest duzo zyczliwych ludzi, to w dzisiejszym swiecie kogos takiego jak Alex szukac ze swieca. Praktyczne dzieki niemu udalo mi sie wzbic w powietrze. A tak walsnicie to on mnie tam wyslal - nie nie na kopach :D :P

I naprawde zasluguje zeby jego pomnik stanol w Warszawie zamiast Zygmusia. A porzynajmniej ja bede go zawsze wyslawial po niebiosa. Powtorze sie po raz kolejny; niech mu bozia w dzeciach wynagrodzi. Moze nie w ilosci, bo moze byc problem i bedze mnie jeszcze przeklinal ;) Ale w jakosci napewno. :D

Pzodrawiam MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

| Jesli chodzi o mnie, no coz, przeciez kazdy z nas ma gdzies schowana potrzebe | robienia, badz wspierania czegos pozytecznego, nieprawdaz? Zwlaszcza, ze jesli | dobrze sie rozejrzymy i zastanowimy to czesto jest to tak proste, aby w zyciu | innego czlowieka zrobic pozytywna roznice (nawet niekoniecznie rzeczami | materialnymi). Ech, niestety coraz trudniej o normalnych ludzi, ktorzy maja ta potrzebe uczynienia czegos dla kogos, szczegolnie bezinteresownie.

> [...]

Osobiscie nie mialem okazji Kolegi poznac, ale mam nadzieje ze i na to przyjdzie czas =)

Pozdrawiam,

Reply to
Doman

To dobrze ze ostatnio odchudzilem sie 18 kilo, trzba bedzie mnij materialu :-)

Alex

Reply to
rcflight

WItam!

Przepraszam za lekkie OT.

Skojarzyło mi się (włściwie to tytuł) z:

- "Новое российское Евангелие" Inne są również warte obejrzenia ;)

Jestem bardzo zadowolony, że jest ktoś wśród Nas, kogo interesują tego typu sprawy.

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon