Podziękowania raz jeszcze Pila

Witam jako, że dopiero teraz dorwałem się do klawiszy, chciałem bardzo serdecznie podziękować za wspaniałą organizację, niezapomniane wrażenia a także za miłe chwile spędzone na rozmowach z innymi uczestnikami zlotu. Szczególne podziękowania dla Binia. Biniu jesteś WIELKI. Najbardziej imponował mi twój spokój i pogoda ducha. Nie można zapomnieć o podziękowaniach dla Biniowej. Nikomu nie udało się nakarmić mnie taką ilością kiełbasek:)))))) Władek Jarochowski

Reply to
Wladek_J