Potrzebne info - EPP -poprzedni tytuł (PPE) jest do bani - ;-)

Witajcie, Mam zamiar zamówić EPP.do zrobienia modelu samolotu. Muszę niestety zamówić większą ilość. Stąd mam pytania:

  1. Jaką gęstość powinien mieć EPP ?
  2. Jak duże "kawałki" powinienem kupić ?
  3. Czy byłby "ktoś" również zainteresowany kupnem ? (nie znam jeszcze cen - więc pytanie trochę kłopotliwe: ile mogę zapłacić, aby inny "ktoś" chciał ode mnie go odkupić ? (po kosztach naturalnie)

Z niecierpliwością czekam na odpowiedź !

Pozdrawiam, Zbych

Reply to
Zbych

Użytkownik "Zbych" snipped-for-privacy@klup.chip.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.vogel.pl...

Witam! Jestem w trakcie budowy modelu, na etapie pianki ekstrudowanej "STYRODUR". Nie wiem jak dokładnie ma się to do Twojego "EPP"lecz sądzę, że podobnie. Mój materiał kosztuje ok 50,- PLN za jedną formatkę wielkości d/s/w

120/60/10 cm. Może to da jakiś pogląd na ceny.

Pozdrawiam Tomasz Kiciński

Toms

Koszt 1 plyty 1000/500/60 EPP to 120zl - cena hurtowa w czechach po prze; liczeniu

Niestety EPP a STYRODUR to zupelnie inne materialy tak pod wzgledem samego materialu jak i wlasciwosci mechanicznych...Nie mowiac juz o cenie

Reply to
armania