Prima Aprilisowe plotki...

Z podobno dobrze poinformowanego źródła słyszałem, że dzisiaj otworzył się nowy sklep o tematyce modelarskiej. Podobno z tej okazji są 20% rabaty na wszystko...
Podobno jest to http://www.pitlab.com.pl/index.php?sLang=pl
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl

Hasło " "Sprzęt od Pitlaba każdemu się nada" zabiło mnie na miejscu !!!
Pozdrawiam,
Kaper

Witaj Styl hasła jest trochę niedzisiejszy, ale w pierwszej chwili przypadł mi do gustu więc zaryzykowałem. :-) Mam nadzieję że to "zabicie" miało znaczenie pozytywne.
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl
Użytkownik "Piotr "PitLab" Laskowski" ...

Wszak nie bez powodu mówią, że bez ryzyka nie ma przyjemności :)

Oczy wiście. oczywiście.
Pozdrawiam serdecznie,
Kaper