"Przescignac smierc" (?!)

Pewno znacie te wypociny:
ja sie zgotowalem jak to czytalem. Co za bajedy z mchu i paproci!
"Wbijaja sie jak sztylety w arterie miasta i jak sztylety niosa smierc".
Qrwa! Widac ze sie zaczal sezon ogorkowy. Nie ma o czym pisac to czemu nie
wysmazyc pare sensacji nt motocyklistów? I znow sie zacznie nagonka na
nas... Pozostaje miec nadzieje ze zaraz ludziska znajda sobie lepsze tematy.
pozdro
__
Siod³o
VN800
Reply to
Tomek
Uuups. Bardzo przepraszam, poszlo nie na ta grupe. Zrzucam na karb rozstrzesionych emocji po przeczytaniu tych bzdur. Wielkie sorry.
Reply to
Tomek
U¿ytkownik "Tomek" napisa³ w :> Pewno znacie te wypociny:
Tomku - raczej scanceluj posta, to nie ta p.r.m :-)))
A taki glupi artykul jest prawie co rok.
Reply to
kojot
Czo³em,
Artyku³ mo¿e i g³upi ale niedaleko mnie, na krzy¿ówce autostrady jest taki plac zabaw motocyklistów. Karetkê tam widzê ¶rednio raz w miesi±cu, w zesz³ym roku go¶æ wbi³ siê w bandê i wywie¼li go w worku. Z tym pokazywaniem palcem, kto jest g³upi to ja bym siê nie spieszy³.
Adam
Reply to
Adam Wieczorek