Pytanie o NiMh

Jak nalezy prawidlowo interpretowaæ ró¿nicê wy³±czania przez delta peak dwu
identycznych pakietów.
Jeden przy 5,35 V a drugi przy 5,40 V .Akumulatory NiMH 2700 TwinCelle
pakiet 4 szt.
A mo¿e po prostu wyrzuciæ ³adowarke (Hobbico)?
Reply to
Roman B
Dnia Sat, 28 Aug 2004 18:21:05 +0200, Roman B snipped-for-privacy@kr.onet.pl> napisał:
Hej
wyglada na to ze ktoras z cel "odstaje" od pozostalych - stad roznica w delta V , inaczej delta V jest taka sama ale przy nizszym napieciu :)) . Moze to byc rozniez sprawa temp ogniwa ( pakietu )
Pozdrawiam
Andrzej
Reply to
A.Kostkiewicz
Witam,
A jaki byl peak (Vmax) w tych pakietach? Bo delta peak to roznica miedzy Vmax i Vend (Vend napiecie przy ktorym ladowarka konczy ladowanie) W twoim przypadku Vend wynosi 5.35V dla jednego pakietu a 5.40V dla drugiego.
Pozdrowienia,
Marek
Reply to
Marek
Czyli spoko Po prostu sie ró¿ni± i tyle ... Zawsze mam cykora jak mam co¶ nowego -trzeba sie przyzwyczaiæ .....
Reply to
Roman B
Dnia 2004-08-28 18:21, Użytkownik Roman B napisał:
Należy interpretować tak, ze te pakiety są niemal identyczne :) W praktyce napięcie NiMH zależy od bardzo wielu czynników, ich historii, temperatury, układu gwiazd... :) dlatego też NIE mierzy się samego napięcia jako miary naładowania
Oczywiście, wyrzucić. Tylko najpierw napisz mi na priva gdzie wyrzucasz :)
Reply to
Jakub Witkowski