[RC] Anglojezyczne czasopisma o tematyce RC

Witam
Chcialbym zaprenumerowac jakies anglojezyczne czasopismo o tematyce RC (
latajacych )
Co polecacie ?
Pozdrawiam
TDziki
Reply to
tdziki
Czasem przeglądam Model Airplane News, RCModelerk, Model Flight International (jeśli nie przekręciłem tytułu)
Pierwsze dwa mają dużo reklam, dużo recenzji ARF-ów, relatywnie mało informacji dla budujących "od zera", relatywnie mało informacji dla początkujących (uwaga: to moja osobista opinia!). MFI ma działy dla różnych klas, również modeli swobodnie latających. Są też czasopisma specjalistyczne.
Może określ bliżej swoje zainteresowania (elektryki, spalina, akrobacja, makiety, szybowce itd.) to ktoś Ci pomoże i odpowie konkretniej niż ja.
Pozdrawiam, Radek
Reply to
Radek Pilski
Hi :-)
Zreknij tutaj
okoliczno¶ci... ja sobie wczoraj zaprenumerowa³em na 3 miesi±ce AMI, który znam i który mi siê podoba :-)). Niestety czê¶æ czasopism oferuje prenumeraty minimum na 6/12 nrów, a to jest zwi±zane z powa¿nymi kosztami.
pozdrawiam, qrdl
U¿ytkownik "tdziki" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cauak4$gfj$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Reply to
qrdl