[RC] czym pomalowaæ model spalinowy

Witam,
mam pytanie : czy jest jaki¶ lakier w sprayu który bedzie odporny na paliwao
modelarskie ? próbowa³em malowaæ model jakim¶ Motipem akrylowym ale niebardzo
jest odporny ;-(( , mo¿e który¶ z kolegów móg³by mi co¶ poleciæ ??
Reply to
mario
Cześć!
Mogę polecić "Acryl FIX" Graupnera. Sprawdzone, sam używam.
pozdrawiam
Tomek Kręźlewicz
Fruwadła RC - Wa-wa
Reply to
invalid unparseable
Dulux Acrylic tylko prysnąć musisz sam. Bo nie widziałem w spray'u. tylko w puszkach.
Reply to
Janusz S.`Jasmin
Dzięki, może mi nabiją w spray w punkcie dorabiania lakierów samochodowych OO !!
a tak na marginesie to dziękuję za "wysyp" dobrych rad ! potem się wszyscy dziwią i czepiają kogoś bo zapytał o jakąś kwestię nie związaną z modelarstwem, a tu można pytać o modelarstwo a i tak się człowiek niewiele dowie ;-((, czasami odnoszę wrażenie że to czat a nie grupa pl.rec.modelarstwo
mario
Nie martw się tym czasem się Ludziskom po prostu nie chce ;-)
Reply to
Janusz S.`Jasmin