[RC] Jak przewozic model ???

Zastanawia mnie w czym koledzy modelarze przewoza swoje medele na "latawisko' ?? Ja na razie obie częsci i kadłub i skrzydło , które ma 1,5m przewoze luzem ;( i juz prawie 2 razy złamał bym skrzydło. czy mająmoze koledzy jakies "patenty' myslałem zeby kupic 1,5 metrową rurę do której bym mógł wkładac skrzydła , co wy a to ??

Pzy okazji dodam ze trochę updejtowałem stronkę :P

null null

Pierwsze zdjęcie bardzo ciekawe :) , tak samo jak ostatnie zdjęcie , ale niestety nie stac mnie na przyczepke dla samolotu ;) muszę wymyslec cos tanszego :( ??? Dziękuje za link. Pozdrawiam.Maciek snipped-for-privacy@wp.pl

Mirek napisał:

Reply to
Maciej Bucholc

Użytkownik null null napisał:

Kiedys pojechalem na lotnisko autobusem, model w rece i tyle. Polatalem, rozbilem i jak wracalem, to juz sie zmiescil do plecaka ;) Pozdrawiam i nie polecam tego sposobu TomaszB

Reply to
TomaszB

| rozbilem i jak wracalem, to juz sie zmiescil do plecaka ;) Dobre ;>

Reply to
Doman