Lutowanie "nierdzewki"-czym ? jak?

Muszê przylutowaæ dwie blaszki z "nierdzewki" . Grubo¶ci 0.3 i 2.0 mm.
Estetycznie i pewnie. Czym i jak to zrobiæ ?
Pozdrawiam
Robol
Reply to
Robol
Loading thread data ...
To zalezy od nierdzewki, niektóre siê zupe³nie dobrze lutuj± zwyk³ym lutem miêkkim (+ jaki¶ agresywny topnik). Po prostu spróbuj.
J.
Reply to
Jarek P.
Pulsem :-)
Reply to
jerry1111
No...dziekuje, ale moja od 5A dopiero.. wiec nawet przy metodzie jaka Jerry sygeruje raczej dziury porobie :-( Sprawdze zreszta - moze nie zgasnie :-)
Niemniej jednak spawano mi juz plaskowniki 4mm x 0,5mm...co prawda nie wyszly zbyt ladnie, ale tez spawacz byl do bani ;-)
__ Pzd, Irek.N. ps. a moze pojedynczymi _strzalami_ - tak spawam drut jak mi koncowki zostaja...drut 1mm.
Reply to
Ireneusz Niemczyk
Z takich nietypowych... Zalewa do elektroniki EPC118 doskonale nadaje sie do laczenia detali pracujacych w drganiach. Pare dni temu wkleilem sitko (siatka drobnooczkowa) z nierdzewki w pierścien z kwasowki. Trzyma jak .... :-) Zalety - doskonale przylega do metalu, jest twarda, ale elastyczna, wiec nie bedzie sie wykruszac jak siatka zacznie lekko pracowac. Wada - szybko krystalizuje w puszce, wiec prawdopodobnie 1/3 wyrzuce za niedlugo :-( A moze jest jakis sposob na rozrzedzenie jej? (tylko skladnik czarny).
__ Pzd, Irek.N.
Reply to
Ireneusz Niemczyk
Mo¿e lepiej zgrzewaæ? Zgrzewanie jest bardziej powtarzaln± metod±, szybsz± i bardziej "czyst±" - poza tym, po lutowaniu trzeba siê nie¼le naczy¶ciæ (jak ma byæ estetycznie)... Jak dobrze dobierzesz elektrody i parametry to zgrzeina bêdzie prawie nie widoczna...
Reply to
Xander
Polutuj na srebro. Tomek
Reply to
Tomek
U¿ytkownik "Tomek" snipped-for-privacy@vp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
To jedna z g³ównych wersji do sprawdzenia. Dzisiaj do realizacji. Robol
Reply to
Robol
Bo elektroda ma byc naostrzona jak szpilka - i to zgodnie z tym, co Ci mowilem (kierunek rys po ostrzeniu). Poza tym w Ar bedziesz mial ze 3x dluzszy luk. Aha - widzialem 'spawarki' TIG spawajace pradem max 0.01...1A :-)
Ino odpowiednio maly przeplyw gazu, bo zdmuchnie luk.
Reply to
jerry1111

PolyTech Forum website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.