[RC] Te prądy mnie

...a właściwie to wkurzył mnie COOT-A. Wyszedłem dzisiaj tradycyjnie polatać ze śniegu. Odkurzyłem większego hydroplana - COOT-A. Zapakowałem mu jego pakiet 7x2400NiCd i wio. Leeeeedwie uciągnął ciężkie brzuszysko po śniegu po czym 30s po starcie regler obciął. Pakiet chyba się juz kończy :( No to spróbowalem z 8x1200 Sanyo RC 2/3SC. Pakiet prawie o połowe lżejszy więc start i lot bardzo fajny - tylko że napęd pożera do 20A i prądu starczyło na niecałe 3 minuty :( Policzyłem szybko ile by kosztowała zamiana napeędu na bezszczotkę i LiPoly

- kwota która mi wyszła jeszcze pogorszyła mi humor...

W efekcie koniec końców odszukałem przygotowane rok temu łoże i zamontowałem do gondoli spalinowego OS10LA. Ciasno tak jak diabli, ale mam nadzieję, że znajdę jakiś mały zbiornik który da się upchnąć obok silnika... Fotki są na stronie.

Reply to
Piotr Konopka

Cześć,

ja już też wiem czemu spaliniak lepszy. I do tego ten zapach! A jak już elektryk wydaje wonie to należy się bać (o portfel) ;-)

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

i dźwięk...

Męska decyzja !

Reply to
Lukasz Stela

Witam

"Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisał:

No widzisz. Gdybyś nie wydał kasy na ten naped, który masz, to miałbyś już połowę na bezszczotkę i LiPoly:-)

Przy okazji gratulacje z okazji Cataliny. COŚ PIĘKNEGO. Czekamy na relację z oblotu.

__ Pozdrawiam

Marek Popów

Latające RC

Reply to
Marek Popów

To nie tak - ten silnik SPEED500 i pakiet już miałem. Założyłem je do COOT-a żeby szybko zobaczyć jak lata :) A od początku planowałem założyć do niego tą małą spalinkę, tylko to nie takie proste...

No Catalina to jest zdecydowany objaw tego, że nasza choroba ma charakter postępujący i nieuleczalny ;)

Reply to
Piotr Konopka

I dla tego ja używam prądów termicznych ..........

Reply to
Roh