[RC] Regulator 3P - problem

Witam.

Może to niektórym wydać się dziwne pytanie: otóż kupiłem sobie regulator Jeti JES 08-3P, a nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z regulatorm trójfazowym i nie bardzo wiem czy natężenie prądu mierzyć na przewodzie od strony pakietu, czy od strony silnika. I przy okazji jeszcze jedno pytanie - czy te regulatory mają jakieś zabezpieczenie przed zwarciem przewodów zasilających silnik, chodzi nawet nie tyle o przewody zasilające co o jakieś zwarcie, czy skrót na uzwojeniach silnika.

Pozdrawiam Paweł Ż.

Reply to
Timochenko

Witam. regulator Jeti JES 08-3P, czy natężenie prądu

zawsze od strony pakietu...

mają -ale raczej unikaj zwarć -zabezpieczenie ZMNIEJSZA SZASE USZKODZENIA REGLA PRZY ZWARCIU -JEDNAK NIE ELIMINUJE JEJ CAŁKOWICIE -masz szanse około

90%,ze zabezpieczenie zadziała na czas -i regler wytrzyma -zawsze pozostaje te 10% szans na pecha...

chodzi nawet nie

tu nie powinno być problemu -regler po prostu się wyłączy przy skrócie -lub nie wystaruje -będzie piszcał ciągle... Pozdrawiam Witek

Reply to
wit0

Piękne dzięki za wyczerpującą odpowiedź.

Pozdrawiam Paweł Ż.

Reply to
Timochenko