[RC] Regulator 3P - problem

Witam.
Może to niektórym wydać się dziwne pytanie:
otóż kupiłem sobie regulator Jeti JES 08-3P, a nigdy wcześniej nie miałem do
czynienia z regulatorm trójfazowym i nie bardzo wiem czy natężenie prądu
mierzyć na przewodzie od strony pakietu, czy od strony silnika.
I przy okazji jeszcze jedno pytanie - czy te regulatory mają jakieś
zabezpieczenie przed zwarciem przewodów zasilających silnik, chodzi nawet nie
tyle o przewody zasilające co o jakieś zwarcie, czy skrót na uzwojeniach
silnika.
Pozdrawiam
Paweł Ż.
Reply to
Timochenko
Witam. regulator Jeti JES 08-3P, czy natężenie prądu
zawsze od strony pakietu...
mają -ale raczej unikaj zwarć -zabezpieczenie ZMNIEJSZA SZASE USZKODZENIA REGLA PRZY ZWARCIU -JEDNAK NIE ELIMINUJE JEJ CAŁKOWICIE -masz szanse około 90%,ze zabezpieczenie zadziała na czas -i regler wytrzyma -zawsze pozostaje te 10% szans na pecha...
chodzi nawet nie
tu nie powinno być problemu -regler po prostu się wyłączy przy skrócie -lub nie wystaruje -będzie piszcał ciągle... Pozdrawiam Witek
Reply to
wit0
Piękne dzięki za wyczerpującą odpowiedź.
Pozdrawiam Paweł Ż.
Reply to
Timochenko