[RC] Wtyczki od serw HITEC

Z glebin modelarni ...

t> Witam

t> Przetarł mi się jeden z przewodów przy wtyczce od serwa HS 303. t> Trzeba wymienić wtyczkę i tu problem. t> W żadnym ze sklepów internetowych nie znalazłem takich wtyczek a poza tym t> czym się takie coś zaciska ?

t> Poradzcie co robić

t> TDziki

Witam. Odwiedz sklepy z czesciami dla elektronikow - oporniki kondensatory uklady - rozumiesz. Takie wtyczki od 1 do 24 pinow dostaniesz za grosze (ja z 6 pinowe ostatnio dalem 60gr) plus do tego dokupic trzeba te blaszki ktore sa w stodku tez groszowe sprawy. A zaciskasz zyklymi szczypcamu badz kombinerkami - dla pewnosci mozna zalutowac.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper
Reply to
=?windows-1250?Q?Micha=B3?=

Witajcie

Tylko sprawdzcie, czy te tanie styki sa pozlacane, inaczej moga po pewnym czasie stac sie kosztowne

Pozdrawiam

Alex

Reply to
rcflight