Re: Jakie scalaki są w serwie Robbe RS 10?

Jesienią ub. r. spaliłem serwo w autku - nie spiąłem dobrze kabli i kółko
> jeden przetarło. Było sporo dymu. Jeden ze scalaków w serwie ugotował się i
> pomyślałem, że można przecież go wymienić.
Nie wiem co tam siedzi, ale prawie na pewno jest to jakiś ASIC nie do
kupienia na wolnym rynku a tym bardziej w detalu. Jedyne rozsądne
rozwiązanie to pobrać elektronikę z serwa z uszkodzoną mechanika,
ewentualnie to wykorzystać je jako dawcę mechaniki.
Reply to
Piotr "PitLab" Laskowski
Użytkownik "Pawel" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ec2p9e$5j8$ snipped-for-privacy@news.wp.pl...
BA686 i BA687 pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J
Witam
Serdeczne dzięki, ale PitLab raczej miał rację. Układy b. trudne do znalezienia w sklepach, czy hurtowniach podzespołów elektronicznych.
Pozdrawiam Paweł J.
Użytkownik "Darek_J" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomoœci news:ec42ka$h8s$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...
Reply to
Pawel