napiecie na serwie

Mam pytanie...Moze lamerskie, ale czy napiecie podawane na silnik serwa w
przypadku modeli elektrycznych ( regler ) jest stabilizowane??? Wiadomo ze lata
sie na roznych pakietach 6,7,8 cel lub 2,3 li-jon, li-poli
Tak wiec czy napiecie na serwie zalezy od pakietu zasilajacego silnik czy ma
stala wartosc??
Reply to
rapier
Odbiornik i serwa s± zasilane napiêciem rzêdu 5-6V. Do odbiornika nie pod³±cza siê bezpo¶rednio pakietu napêdowego. Zasila go odrêbny pakiet (4-5 ogniw Niklowych) lub BEC regulatora. Pozdrawiam, Robert
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Robert...Ja o tym wiem...Chodzi mi o to jaka bedzie roznica w napieciu zasilania serw jesli latam na 2 lipolach a jaka jesli 3 , lub 6 a 8 celach NiCD, NiMH Czy regler to stabilizuje jakos? W przypadku latania szybowcem to sprawa jest prosta , napiecie bedzie zalezne od pakietu i np. przy 5 celach serwa beda szybsze..
Reply to
armania
----- Original Message ----- From: snipped-for-privacy@op.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Monday, November 01, 2004 5:31 PM Subject: Re: napiecie na serwie
Witam. Oj chyba nie czytałeś tego co Robert napisał . Elektronika jest zasilana przez BEC REGULATORA. i wszystko powinno być jasne. BEC jest to stabilizator 5V dzięki któremu napięcie zasilania serwa jest takie same przy 2 lub 3 lipolach. Pozdrawiam

Bodzioch A.
No tak...Juz sie wstydze...Nie wiem dlaczego nie zatrybilem-Widocznie gorszy dzien.... Dzieki za wyjasnienie i zwrocenie uwagi ;-)
Reply to
armania