Re: jakie sklepy on-line zza oceanu

www.towerhobbies.com
Zamawiałem u nich kilka lat temu silnik SuperTigre G-90. Doszło po 5 dniach. Zapłata kartą kredytową. Po doliczeniu cła i podatku wyszedł drożej, niż w
Wimarexie (doszło jakieś 200 zł cła i podatku). Cło i podatek musiałem zapłacic na poczcie, aby odebrać przesyłkę. Choć podobno jest to loteria: raz Ci naliczą, innym razem nie. Jeśli zamawiasz często, to podobno jesteś na plusie.
Aby ominąć cło i podatek istnieją firmy za wielką wodą. Zamawiają w Twoim imieniu na adres w Stanach, tam przepakowują, usuwają faktury i inne dokumenty zawierające cenę i wysyłają jako prezent. Na tej grupie była kilka dni temu reklama takiej usługi. Do tego samego służy opcja w sklepach internetowych "send as gift", ale na to nasi celnicy nie dają się nabierać.
--
Lukasz

To jest sprawdzona firma, można do nich zadzwonić - rozmawiają po polsku. http://www.polamerusa.com / http://www.polamerusa.com/kontakt.aspx
Marek