Re: Male pytanko do FW-190D-13???

No i widzisz Marek a nie mozna bylo tak od razu, porozmawiac sobie rzeczowo i na temat a nie nazywac sie "niefajnymi facetami"? :-)

Rozumiem ze USAF sprzedalo "10" w prywatne rece w stanie lotnym? Tzn nie do konca zdewastowana? Jerry Crandall chcial sobie kupic Focke-Wulfa? :-) To jest to!

:-)

KP

Reply to
Kuba Plewka
Reply to
=?windows-1250?Q?Marek_'MarCo'_Mo=BFd=BFe=F1?=

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Informacji mam więcej niż mogę zrobić w modelu, zwłaszcza że dostałem od kilku osób bardzo ciekawe informacje mailem.

Pozdrawiam :->

Udet

Reply to
udet