Re: [RC] Pozycja napedu a wlasnosci lotne

Nie gniewaj się, że zadaję takie banalne pytania, ale trzeba zaczynać od najprostszych rzeczy - czy model jest odpowiednio wyważony, czy silnik posiada odpowiednie skłony w dół i w bok?

Pozdrówka PiotrP

Cytat miesiąca: "Jesli ktos jest glupi lub zle wychowany i nie jest od nas duzo wiekszy, to w sprawach waznych nalezy mu dac po mordzie w celu wyegzekwowania swoich praw (mozna uzyc sztachety - nalepiej z gwozdziem, zeby sie po plecach nie slizgala)." KOJOT

Reply to
PiotrP

Dnia 09/15/2003 11:58 AM, Użytkownik PiotrP napisał:

Ależ skąd :)

Wyważony - tak, tutaj mam już sporą wprawę: samoczynnie _łagodnie_ wychodzi z nurkowania. O ile w międzyczasie nie zachce mu się skręcać :(

Skłon - no, wstępnie trochę w dół i trochę w prawo. Tutaj jestem początkujący, to mój pierwszy ciągnący. Jest jeszcze taka różnica, że teraz mam silnik z przekładnią i większy wiatrak, przedtem był nap.bezpośredni.

Ogólnie, samolot wygląda teraz superklasycznie.

JW

Reply to
Jakub Witkowski