Re: mini helikopter IKARUS Piccolo - gdzie w Polsce kupić?

Picolo byl pierwszym modelem tego typu i niestety mial wiele wad ktore skutecznie utrudniaja anawet moga zupelnie zniechecic do latania takimi modelami Ja musialem wlozyc duzo pracy aby ulotnic ten model co zrobic zobacz tu:

juz decydujesz sie na taki model to polecam Mini DragonFly'a sprzedawanego przez Riku - ten model po niewielkich modywikacjach lata jak prawdziwy smiglowiec - ja latalem nim nawet przy wietrze jes bardzo stateczny i lata ok 8 min - Dobrze radzi sobie z lotem postepowym i ciasnymi zakretami Jesli bedziesz chcial uzyskac szczegolowe informacje zapraszam na Priv

Adam Gałat snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

Reply to
adamg

Witam, dzięki za uwagi. Już kilka osób radziło mi zainteresować się Dragonem, a dać sobie spokój z Piccolo. Słucham rad, już szukam gdzie kupić najtaniej Dragona. pozdrawiam Piotr

Reply to
piojan

Witam, dzięki za uwagi. Dużo osób poleca mi zamiast Piccolo Dragona więc już szukam najtaniej Dragona. pozdrawiam Piotr

Reply to
piojan