Re: TROJMIASTO 1/72

Witam. Zgłasza się kolega nie do końca po fachu (czołgi ino 1:35) ale też 3M. I od razu z interesikiem: W wolnej tłukę sobie fregatę klasy Flower (1/72) i chciałbym dorobić kilka pociskow do armaty 4''. Pomyslałem sobie, ze najłatwiej będzie poszukac po prostu gotowego naboju od jakiegoś czołgu

1/72 i sklonowac. Krótkie pytanko - masz coś takiego ??

Pozdrowionka ZzB

Reply to
ZzB

Witam.

Buu... no cóż. Będziemy szukać dalej.

Tylko pojazdy, a nawet wiecej - tylko czołgi i tylko do końca WWII (ze wskazaniem na zabytki). Nie mam zbyt wiele powierzchni wystawowej, więc zawęzilem sobie trochę zakres hobby, żeby nie bylo tak całkiem szwarc-mydło-powidło i żeby zmieściło się w gablocie.:) Na dioramki jak na razie jestem za cienki. Wolę poszaleć przy mechanizacji modelu (otwierane włazy, pracujące zawieszenie - vide M3 Grant z PWM)

Pozdrowionka ZzB

Reply to
ZzB

Gdzie kupujesz modele?