Regulator analogowy

Witam. Regulator wymaga pelnego zakresu impulsów. Przy aparaturach komputerowych należy na kanale obsługującym regulator ustawić zakres wychyleń serw na max. 120-150 % w zależności od nadajnika. regulator jednokierunkowy działa na całym zakresie ruchu drązka , od pozycji skrajnej do skrajnej(nie od neutrum jak dwukierunkowy). Drązek gazu na zero(na siebie) i trymerkiem ustawiasz silnik na granicy "buczenia". Mozna R5 też zwiększyć. Sprawdż elementy czy wszystkie mają wartości jak na schemacie. Zrobiłem troche tych regulatorów idziałają poprawnie. Pozdrawiam A. Bodzioch

> Witam, > > Wiem, wiem, mam w planie regulator na PICu, ale jeszcze go

nie zrobilem,

tak > > wiec mam pytanie dotyczace regulatora analogowego. > > Moze jakis elektronik bedzie mogl pomoc. > > > > Wykonalem analogowy regulator ze strony > >

drazka nadajnik

dawalo > > zero obrotow, niestety max drazka nie daje max obrotow. > > > > Po zmianie potencjometrem aby max drazka dawal max obrotow,

po

przesunieciu > > drazka na zero regulator nie zdejmuje do zera obrotow i

silnik dalej sie

> kreci na wolniejszych obrotach. > > > > Czy mozna cos zmienic w schemacie aby te zakresy pokryc? > > Bede wdzieczny za wszelkie sugestie. Nadajnik Focus 4 i Rex
  1. > >
> Rafal > >

---------------------------------------------------- Rammstein - najbardziej odjazdowy koncert roku -

1 grudnia 2004, Katowice, Spodek, wejście od 19.00 Info: (0-22) 646 06 49 oraz strona: odyssey.pl
Andrzej Bodzioch