rury węglowe poszukiwane

Witam Was! Podajcie proszę jakieś namiary na wysyłkową sprzedaż rurek węglowych o średnicach ok 25mm. Przeszukuję ten bezkresny obszar Sieci i nie znajduję. Pozdrawiam Tomasz

Reply to
toms

Cześć Tomku,

nie wiem do czego Ci trzeba, ale np. 24 x 1 znajdziesz pod

vertrieb.com Np. takąże i 28 x 2 w

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Dzięki. Wiedziałem, że na Ciebie mogę liczyć. Tak sobie zaplanowałem wykorzystać na bagnety do Iskry. A może masz lepszy pomysł? Pozdrawiam Tomasz

Reply to
toms

Hej,

węgiel 24 x 1 jest nieco słaby. Prędzej już ten 28 x 2. Ale nie wiem czy masz tam tyle miejsca. A co byś powiedział na cienkościenną PA7 z Kęt? Tyle, że to

30mm. U mnie ma właśnie latać w 4,m Kobuzie.

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotrp_de

Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Wysokość profila mam 58mm, więc zmieszczę się na pewno. Faktycznie, rozważę to PA. Dzięki i pozdrawiam Tomasz

Reply to
toms