Silnik ASP 52

Co może być nie tak? Silnik dobrze pracuje w pionie, a w poziomie gaśnie. Po odkręceniu iglicy wysokich obrotów już nie gaśnie ale trzeba ją odkręcić bardzo mocno i zupełnie traci wtedy na mocy. Poza tym pracuje mało stabilnie. Dodam, że aby zmieścić silnik zmieniłem mu tłumik na Pitt BCM. Zastanawiam się czy warto zmieniać coś w tym silniku (np. gaźnik), czy zupełnie dać sobie z nim spokój?

Paweł

Reply to
pawel

[...]

Użytkownik Marek S napisał:

A moze za bogata i zalewa? Zalezy chyba od tego jak sie zmienia polozenie gaznika

Reply to
AlexY