Silniki Stirlinga

Witam Od jakiegoś czasu jestem bardzo zainteresowany silnikami Stirlinga. A ponieważ w polskim internecie materiałów mało na ten temat, dlatego zabrałem się za robienie strony

gdzie wszystkich zapraszam :). Nie ma tam na razie za wiele, ale przygotowuję już nowe artykuły. I liczę na Was że pomożecie rozruszać martwe forum... I za jakieś fotki albo teksty też byłbym wdzięczny niezwykle :).

Pozdrawiam, Piotrek

Reply to
mazaq1
Piotr "PitLab" Laskowski

Ja tak wlasnie sie zainteresowalem tym tematem kilka dni temu, jak wykladowca cos o tym wspomnial. A tu prosze taka ladna stronka:) pozdrawiam

Reply to
rom3k