sklejka

Witam szanownych kolegów
moje pytanie to gdzie mo¿na w Warszawie kupiæ sklejkê do budowy modeli tak±
3 lub 4 mm grubo¶ci tylko spory arrkusz bo w Riku i na Bitwy Warszawskiej
maj± ale ma³e a ja potrzebujê co¶ wiêkszego.
Szuka³em na googlach i kicha
Pozdrawiam
TYLE L¡DOWAÑ CO STARTÓW
Reply to
ARO
Witajcie
W liście datowanym 21 grudnia 2005 (21:39:04) można przeczytać:
Nie wiem jak w Wawie ale w Poznaniu znalazłem bardzo przyzwoitą sklejkę w sklepie typu "Zrób to sam" - taki gdzie sprzedają płyty mdf itp. i na miejscu przycinają na wymiar. Pewnie w stolicy tez takie macie ;-/ Niestety grubość sklejki zaczynała się od 4 mm.
Reply to
Teos
Witaj VSS,
W Twoim liście datowanym 22 grudnia 2005 (15:37:30) można przeczytać:
Trafiony zatopiony :-) Fajną stronę masz, tez kiedyś się bawiłem w krótkofalarstwo ;-)
Reply to
Teos