sklepy modelarskie w W-wie na Pradze

Witam i się pytam
Czy i gdzie w W-wie na pradze są jakieś sklepy modelarskie?
Będę jutro przemykał przez W-wę od strony Legionowa na Terespol przez Pragę i
nie mam zbyt dużo czasu aby sie szwendać po W-wie zwłaszcza ze bedę w godzinach szczytu czyli ok. 16-17
pozdrawiam
ArturL

Pragę i

Dzień dobry:) Dziś jest już 6-y więc zapewne przemknąłeś Wawę w godzinach szczytu:D
no za późno - ale jak będziesz wracał to zahacz o 3xTORA i może Shron będzie otwarty... (to jest chyba cały czas Grochowska w strone Wileńskiego) pzdr Rox www.minitrak.civ.pl

Z tego co wiem z własnego doswiadczenia, około godz 16-17 jest największy tłok w okolicach modlińskiej a tamtędy bede śmigał, niestety nie mogę wyjechać wcześniej jak o 14 i tak niestety trafię na fajne korki