Sławek Krymski laureatem!!!

Cześć,

jakoś, jak mnie kilkanaście ostatnich dni w domu nie było, nikt chyba nie wspomniał o nagrodzia jaką otrzymał Sławek Krymski - nasz "preclowy kolega" za Pulsara 2!

Tu chciałbym jemu też złożyć serdeczne gratulacje. Tak trzymać! :-)))

Na mojej stronie "sklepikowej" wstawiłem stronkę z fotkami:

Piotr

Piotrp_de

Dokładam się do gratulacji!!!!!! BRAWO SŁAWEK!!!!! Wspaniale, że ta wiadomość trafia na wielkie światowe forum!

Piotrze, mała dygresja, czy masz pewność, że; cyt. "Herr Krymski: 3 v. Rechts", to Nasz Sławeczek???:)) Jak znam Sławka kilka lat, to troszkę inaczej się czesze:)))

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
pavlo

A TOBIE SŁAWKU GRATULUJĘ WSPANIAŁEGO SUKCESU i życzę dalszych udanych projektów "cudownych urzadzeń" dla nas modelarzy i nie tylko ... Sławku JESTEŚ WIELKI ! Pozdrawiam.Ludomir

Reply to
LUDOMIR ROGALSKI

Piotrp_de napisał(a):

.............. Slawek na naszym rynku dokonal rzeczy do tej pory rzadkiej, produkujac Pulsara. Bez tradycyjnej reklamy Pulsar zdobyl spory kawalek naszego malego rynku, co widac zwykle na kazdym lotnisku modelarskim. Produkt jest znakomity - uzyteczny, trwaly, z dobry serwisem, o znakomitych parametrach. Jeszcze kilku Slawkow Krymskich i przestaniemy zazdroscic Czechom ich rynku i producentów.

Jest jeszcze troche dobrych produktow na naszym rynku: Modele ArtHobby (te sobie jakos daja rade) Ale juz modele panow Czerwinskiego czy Kwarcinskiego w zasadzie trzeba zalatwiac "kanalami", a ogladac na stronach zagranicznych stron internetowych.

Polski producent mikroodbiorników z mojego punktu widzenia prowadzi dzialalnosc podziemna...

Panowie, duzo pracy przed nami!

Dzis na zaproszenie Miodowej Team, w sobotnie poludnie na lotnisku pojawilo sie ok. dziesieciu osob, rynek rosnie!

A koncze oczywiscie gratulacjami dla Slawka,a jako uzytkownik - takze podziekowaniami za swietna ladowarke.

Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko

Slawku

Serdecznie Ci gratuluje i zycze przekucia tego na dalsze sukcesy biznesowe!!

Alex

Reply to
rcflight

Użytkownik "Piotrp_de" ...

Dzięki Piotrze za wiadomość!

A dla Ciebie Sławku ogromne gratulacje.

Kaper - Zadowolony użytkownik Pulsara

Reply to
Kaper

Witam. Dołączam się do gratulacji!!! Użytkownik Pulsara od 2 lat. Paweł S.

Reply to
pawels13WYTNIJTO

Super! Zasłużona nagroda. Moje gratulacje!

Reply to
PiotrP

Sławku. Gratulacje! Życzę następnych sukcesów.

Pozdrawiam,

peTer

Reply to
peTer