┼Ťmig┼éo i speed 180

Witam wszystkich. Mam pytanie odno┼Ťnie zamocowania ┼Ťmig┼éa bezpo┼Ťrednio na wale tego silnika. Na stronie pewnego sklepu napisano:
"W samolotach mo┼╝liwy do wykorzystania jedynie jako silnik pchaj─ůcy ze wzgl─Ödu na kr├│tki wystaj─ůcy wa┼é" i tyle, nie znalaz┼éem ┼╝adnej piasty czy innego "patentu" pozwalaj─ůcego zamocowa─ç ┼Ťmig┼éo na wa┼é o ┼Ťrednicy 1,5mm. Pytanie czy kto┼Ť ma do┼Ťwiadczenie w tej materii? pozdrawiam Marek
Add pictures here
Ôťľ

s─ů prop-savery na wa┼é 1,5 mm
PMK
Add pictures here
Ôťľ
dzięki wielkie, o to chodziło. W sumie to nawet jest problem z dostaniem prop-savera na 1,5mm, znalazłem tylko w jednym sklepie. No ale jest- to jest najważniejsze. pozdrawiam
Add pictures here
Ôťľ