śmigło czterołopatowe

Witam wszystkich,
pomożecie mi znaleźć śmigło czterołopatowe 16/9 do silnika benzynowego?
guglam i guglam i nic.
pozdrawiam
Jakub
Reply to
Jakub de Laurans
Użytkownik "Jakub de Laurans" snipped-for-privacy@o2.pl napisał ...
A próbowałeś lokalnych producentów? Może Pan Grzegorz Biela z Zielonki robi takie standardowo, albo jest skłonny zrobić dla Ciebie? Wydaje mi się (ale może mi się tylko wydawać), że kiedy byłem u Niego kilka lat temu, to miał właśnie na warsztacie formę do jakiegoś czterołopatowego. Rozmiaru oczywiście nie pamiętam, ale chyba tamta była do nieco większego śmigła niż szukane. No, ale to było kilka lat temu.
Pozdrawiam,
Kaper

Kaper
Zinger ma w ofercie 16x8 i 16x10 jesli to cos pomoze.
Reply to
Boogie