┼Ťmig┼éo cztero┼éopatowe

Witam wszystkich,
pomo┼╝ecie mi znale┼║─ç ┼Ťmig┼éo cztero┼éopatowe 16/9 do silnika benzynowego? guglam i guglam i nic.
pozdrawiam
Jakub
Add pictures here
Ôťľ

A pr├│bowa┼ée┼Ť lokalnych producent├│w? Mo┼╝e Pan Grzegorz Biela z Zielonki robi takie standardowo, albo jest sk┼éonny zrobi─ç dla Ciebie? Wydaje mi si─Ö (ale mo┼╝e mi si─Ö tylko wydawa─ç), ┼╝e kiedy by┼éem u Niego kilka lat temu, to mia┼é w┼éa┼Ťnie na warsztacie form─Ö do jakiego┼Ť cztero┼éopatowego. Rozmiaru oczywi┼Ťcie nie pami─Ötam, ale chyba tamta by┼éa do nieco wi─Ökszego ┼Ťmig┼éa ni┼╝ szukane. No, ale to by┼éo kilka lat temu.
Pozdrawiam,
Kaper www.depron.prv.pl
Add pictures here
Ôťľ
Zinger ma w ofercie 16x8 i 16x10 jesli to cos pomoze.
Add pictures here
Ôťľ